Blogia
USEE Antoni Cumella

Somnitrón

El Somnitrón és un personatge d’aigua d’un videojoc que és molt famós.

Un dia vaig portar un dibuix d’aquest personatge, el vaig treure de la motxilla i el professor de ViP li va agradar molt.

Hem va proposar fer algún tipus de projecte amb ell, però que ja ho mirariem.

Un dimarts quan vaig entrar a classe, vaig veure la imatge del Somnitrón a la paret dibuixada. El professor em va explicar que volia que pintes el dibuix amb pintura reproduïnt el meu dibuix

L’activitat ha durat diferents dies i encara no l’hem pogut acabar, però ja veureu el resultat més endavant de moment ús deixo algunes imatges.


Aquesta activitat m’està agradant molt,molt,molt.

 

                                                                                                Hèctor Arévalo

0 comentarios