Blogia
USEE Antoni Cumella

Sant Jordi 2010

Sant Jordi 2010

El passat divendres vam celebrar Sant Jordi. Els alumnes de la USEE vam participar juntament amb els alumnes de l’Aula d’Acollida fent uns vitralls i unes poesies per les finestres del vestíbul de l’institut. Vaig tenir molta sort i el vitrall que vaig fer va guanyar i em van donar uns premis: una rosa i un llibre. També vaig fer amb el Jose uns tallers de jardineria amb roques volcàniques i vam plantar plantes en els forats d’aquestes roques. Ens va ensenyar el Rafa Lamas que és el profe de VIP i és un artista. El que més em va agradar d’aquest dia va ser la jardineria.

1 comentario

Noelia -

HOla a tots i a totes!!!! eiiii quina passada la de feina que esteu fent. Us felicito per la renovació del blog, està quedant xulissimmmm… m’agrada molt!!! ja veig que treballeu de valent a l’hort, la veritat es que heu de estar tots molts contents pel treball que esteu realitzant i tot el que aneu aprenent.
Espero que vagi tot molt bé…ja he vist que teniu companys nous!! m’han recordo molt de vosaltres... Bueno molts ànims pk continueu construint aquest blog i compartiu amb la resta de companys i companyes part del vostre treball.
Una abrasada molt forta y molts petons!!!!
fins aviat!
aiiiiiii Cristian encara tinc al teu súper tigre…jejejejje

Noelia